måndag 7 mars 2011

Sally Hansen instant cuticle remover

Att ha välvårdade nagelband ger ett finare helhetsintryck, speciellt om man gillar att måla naglarna. Jag använder just nu Sally Hansens instant cuticle remover när jag gör manikyr. Man sätter på den kring naglarna, väntar ca 15 s (jag väntar nog längre) och sedan för jag tillbaka nagelbanden och allt gammalt och torrt lossnar lätt och borstas sedan bort med en nagelborste under rinnande vatten.

Jag köpte denna på ebay för ca 70 kr med frakt och allt, och flaskan är stor, 30 ml! Som en jämförelse kan jag säga att jag tidigare använde depends nagelbandspeeling och då kostade 5 ml 25 kr (deras minaflaskor).

2 kommentarer:

  1. Så du tycker den är bra? Har funderat att köpa den, älskar Sally Hansens produkter!:)

    SvaraRadera
  2. Ja, den löser upp bra, nagelbanden liksom lossnar från nageln så man kan föra tillbaka dom! =)

    SvaraRadera