onsdag 14 mars 2012

Nagelvårdsskolan del 14

Om man vill skydda naglarna ännu mer än med bara nagellack kan man sätta konstmaterial på naglarna (utan att man måste förlänga naglarna om man inte vill).

Jag har än så länge testat depends gelé och aktivatorspray och gelpolish på salong. Det funkar ju även med "vanlig" gelé eller akryl...


På bilden nedan har jag gelpolish gjort som en fransk manikyr.


 Jag ser verkligen fram emot när Orly i april släpper sina smart gels (gelpolish för hemmabruk) då jag länge funderat på att köpa gelpolish som jag kan använda själv! (Jag tycker inte det håller tillräckligt bra på mig för att jag ska vilja betala salongspriser, men att göra om det själv hemma lite oftare känns helt okej när det kommer bli så pass billigt efter förstagångsinvesteringen av primer, lack och lampa) <-----Världens lägsta parantes?!

2 kommentarer:

  1. Åh, va spännande! Det måste jag också spana in när det släpps!

    SvaraRadera
  2. Ja men visst ska vi göra det!=)

    SvaraRadera