tisdag 5 februari 2013

Ny nagelbandscreme



Som ni kanske vet är jag rätt så galen i nagelbandscreme och jag har ett tag varit sugen på att testa Burt's Bees lemon butter cuticle cream, det är många som hyllar den..

Jag köpte min lilla burk på 8,5 gram i en sälj/köpgrupp på fb för 30 kr med frakt, perfekt!

Mina första intryck är att jag gillar den fräscha doften, den verkar dryg oc går in skapligt snabbt!

nagelvård, nagelprodukter, nail care, burts bees, lemon butter cuticle cream
Burt's Bees lemon butter cuticle cream

4 kommentarer:

  1. Ja den är bra, jag nämner den i min blogg idag också...hihi. :-) Luktar gott av citron. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg det, konstigt hur man ofta bloggar om samma saker av en slump! Doften är verkligen fräsch!

      Radera
  2. Åh, den har jag missat. Vart köper du den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den i en sälj/köpgrupp på facebbook, har inte sett den ute i butik, men vet att eleven har den!

      Radera