söndag 21 april 2013

Nail Art Sunday: Brunt magnetiskt

Ett sent Nail Art sundayinlägg idag, men bättre sent än aldrig som man brukar säga!;)

Jag visar ett brunt magnetiskt lack som jag fick i påskpressent!=)

Färgen är fin i sig och det är en one coater som torkar snabbt. Jag använde inte magneten som följde med lacket (nåt vågmönster) utan tog en stjärnmagnet från mitt tidigare magnetlack från Loreal (det syns att bloggen har utvecklats sen det inlägget!=))

Fin effekt och enkelt att göra! Kan tänka mig att en one finger manicure med en stjärna vore fint och sedan ha lacket i sig själv på dom andra naglarna..



naglar, nails, nagellack, nail polish, magnetic,

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag gillar att lacket ser duokromt ut också, utöver själva magneteffekten. Dessutom är stjärnan mycket snyggare än dom där trista vågorna som jag har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, stjärnan är ett fint mönster, tur att man kan använda magneterna man har till alla magnetiska lack!=)

      Radera
  2. Vilken fin magnetisk effekt du fått till:) Jag har ännu inte lyckats med magnetlack trots otaliga försök, verkar inte vara min grej;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag körde på att hålla magneten helt stilla i 20 sekunder, riktigt länge!=)

      Radera
  3. Detta var snyggt! Roligt att du har tagit en annan magnet och använt! Annars så tycker jag att vågmönstret som följer med är ganska snyggt också, men det är ju kul att kunna variera sig lite :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, variation förnöjer..tror jag måste träna lite för att få vågmönstret snyggt=)

      Radera