måndag 22 juli 2013

Sommarpyssel

Nu är jag tillbaka till civilisationen igen!

När man inte har internet och sitter mitt ute i skogen får man hitta på nåt att att göra..jag har mest sytt och pysslat!

Mamma och pappa köpte en skinnfåtölj/soffa när dom väntade mig, fåtöljen har nu gett upp, men jag har gett den nytt liv som armband, fotlänkar, mobilfodral, Kindlefodral, väska..återvinning när den är som bäst!



Flätat läderarmband med rosa band inflätat, flätat läderarmband, bredare vardags/festarmband, vanligt läderarmband, nyckeltofs och fastsytt gammalt mockaarmband på ett läderarmband

Olika armband. Den med en röd knapp har två utseenden, antingen vardag med en röd knapp eller fest med en fin pärla. Jag har även gjort tofsar att ha på nycklar/väskor.


Väska, kindlefodral, mobilfodral och skärp i äkta skinn

Jag gjorde en väska, mobilfodral, kindlefodral och ett skärp

Marimekkoinspirerad väska


Det blev även en väska gjort av en gammal gardin, lite Marimekkoinspirerat eller vad säger ni?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar