söndag 3 juli 2011

Teknik + passion = sant?

Jag har bara bloggat för att det är så kul och inte brytt mig om det tekniska..nu vill jag gärna lära mig mer..behöver hjälp! =)

Jag funderar på att byta till svart bakgrund, är det snyggt och coolt eller är det jobbigt att läsa? (texten blir då vit) kommentera gärna, för jag vill inte förlora min kära läsare p.g.a en "ful" layout på sidan.

Nu har en sökruta kommit upp, något som jag själv ofta använder på bloggar när jag tex. letar efter en speciell produkt.

Jag har även lagt till en länklista till bloggar jag ofta läser.

En ny bild har också kommit upp för att bloggen ska bli lite mer personlig, i framtiden hoppas jag kunna ha ett bildspel från bilderna på bloggen! =)

Kommentera gärna om någonting inte funkar rex. länkar som inte funkar eller bilder som inte syns..tack!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker personligen att svart bakgrund med vit text inte är det allra mest läsvänliga, men ibland funkar det. Skulle aldrig välja bort en blogg för den sakens skull.

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra! Blogger har så få mallar (är inte alls teknisk själv..) och ibland kanske förnyelse är trevligt?!

    SvaraRadera
  3. Min blogg har bytt kläder åtskilliga gånger. Man måste ju få leka sig fram tycker jag, det går ju inte att hitta den perfekta designen det första man gör.

    Så lek på du, vi hänger med iallafall. :-)

    Du jag lägger till dig på min länklista också. Gärna fler frisyrtips för min del, det är min svaga punkt.

    SvaraRadera
  4. Åh va kul=) Yes, frisyrer ska det bli! =) Funkar tipsen på ditt hår med eftersom jag har lite längre hår?=)

    SvaraRadera