lördag 2 juli 2011

Varför jag började blogga!

Idag trillade jag för första gången in hos kajalpennan och hon berättade om när och varför hon började blogga och uppmanade oss andra att göra detsamma, så här kommer mitt varför!

Nagellack har varit något jag har haft ibland till fest. Jag har ofta fått nagellack när jag tex. fyllt år men inte brytt mig så hemskt mycket om det.

För ett år sen drabbades jag plötsligt av en stor passion för naglar, nagellack och nagelvård!

Jag började då för första gången i mitt liv följa skönhets- och nagelbloggar och kände att jag också ville blogga, kanske för att jag när jag var yngre skrev en A4-sida i dagbok varje dag och saknade skrivandet. Så jag startade bloggen som en rolig grej i september 2010.

Nu på sistone har jag blivit mer intresserad för hårvård och frisyrer så jag känner verkligen att jag utvecklas inom skönhetsområdet och JAG TYCKER DET ÄR SÅ KUL!!

2 kommentarer:

  1. Det var kul att läsa. Har aldrig varit inne här innan så det var roligt med en ny bekantskap med. Hoppas du fortsätter titta in

    SvaraRadera
  2. Hej! Nej jag förstår det, jag är ju rätt ny=)

    SvaraRadera