lördag 29 september 2012

Det närmar sig!

Oktober är som alla vet ROSA!

Rosa bandet ligger mig varmt om hjärtat och jag är alltid med och bidrar på flera olika sätt.

Till Little miss nailpolish kan alla som vill 8-21 oktober skicka in swatches på rosa nagellack. Vecka 42 kommer hon visa dessa rosa lack på sin blogg. Hon donerar även en viss summa för varje swatch , vilket underbart initiativ!! (mer info finns på länken ovan!)

Mitt första bidrag till rosa bandet i år blev att köpa specialdesignade wettexdisktrasor.

Inte en sån sexig produkt, men rosa är alltid fint och jag gillar när man kan vara med och bidra genom att köpa sånt som man ändå skulle införskaffa!

Så ut och bunkra upp en årsförbrukning, jag hittade mina på Willys! =)

I förpackningen får man 2 vita och 2 rosa!

Jag kommer försöka hålla er uppdaterade om fler Rosa Produkter, även om det är lite fel ämne för min blogg eftersom det ligger mig så varmt om hjärtat!



disktrasa, wettex, rosa bandet 2012
Wettexdisktrasor designade för Rosa Bandet 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar