torsdag 23 maj 2013

Manikyr tillägnad..

jag tillägnar dagens manikyr till min kusin som idag har fått en liten dotter, jippie!=)

Det är ett lager (alltså en one coater, fast jag kunde väl haft ett lager till) Mavala nr 196 Racy Fuchsia och sedan lite guldprickar gjorda med en 3-i-1 nail art penna som är suverän som jag ska visa upp nån dag!

Både det rosa och guldiga lacket har jag fått av olika vänner, tack! <3

Guldprickarna ser näsan ut som nitar, jag blev väldigt nöjd, men det var ändå enkelt!




naglar, nails, nagellack, nail polish, rosa, pink, nail art, dots, prickar
Racy Fuchsia med guldprickar

2 kommentarer:

  1. Åh grattis, vad roligt med tillökning i släkten! :) Fina naglar var det också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, äntligen nåt som ser fint ut igen, har varit mkt hemskheter på bloggen på sistone;)

      Radera