måndag 22 augusti 2011

6. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

Oj, jag har många favoriter, jag tar upp några utan inbördes ordning!

- TimeWise matte wear liquid foundation: jämnar ut huden och ger mig persikohud utan att kännas på huden!

- liquid foundation pensel: Så otroligt mjuk och skön, gör appliceringen av foundation busenkel!

- lash love mascara: ett drag och fransarna blir separerade och långa, flera drag och du får en grym volym!

- highlightingpudret pink stardust: 2-delat i vitt och rosa med skimmer. Jättesnygg som enkel vardagsögonmake och den rosa ger sån fin lyster att ha på högsta punkten av kindbenet!

-Coral rose lipgloss: Så jättefin färg! 80% fuktgivande ingredienser, så hittar jag inget läppbalsam så funkar läppglanset lika bra!

Tycker ni att jag ska visa upp en make up med dessa produkter?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar