lördag 24 december 2011

Årets julmanikyr

Jag vill hälsa ALLA mina läsare en riktig god jul! 


Njut så mycket du kan och visa att du bryr dig om nära, kära och även andra människor du träffar!

Nu till julens manikyr!
Efter smärtan med att klippa ner mina naglar så kom nästa. Jag hade planerat att ha mavalas röda snygga lack toppat med mavalas röda glitterlack. Och ve min fasa när jag upptäcker att jag inte fått med mig det röda lacket..(min kära mor använde det så sent som igår för att bättra på manikyren från thailand).

Jag hade med mig det rödglittriga, ett vitt, ett vitt skimrande, svarta lack inför nyår och ett ljuslila. Jag ville ha julkänsla så det blev det vita lacket från orly toppat med det rödglittriga...och jag måste faktiskt erkänna att det blev fint och att jag är nöjd!! =)

Jag skulle ju definitivt inte ha testat denna kombination om jag haft mitt röda lack med mig, så ur varje negativ sak kommer det något gott, eller hur man brukar säga! :D




Jag har 2 lager av det vita lacket och 2 lager av det rödglittriga. Det röda glittret kommer fram mycket finare mot det röda jämfört med om jag skulle haft ett rött under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar