fredag 30 december 2011

Sally Hansen Maximum growth cuticle & nail treatment

Sally Hansen Maximum growth cuticle & nail treatment är en produkt jag länge kollat på, men ordinarie pris på 109 kr har gjort att jag har väntat, jag har ju andra nagelprodukter. När jag idag ramlade över den för halva priset 55 kr, på Lindex i Bollnäs så tyckte jag läget var perfekt!!


Det är alltså en liten "penselpenna" med typ en geléolja i som innehåller fluor, vitamin A, C och E, provitamin B5 och Aloe vera som ska göra naglar och nagelband mjuka och fina. Jag har bar hunnit prova pennan som snabbast, men jag gillar verkligen redan den smidiga appliceringen!! Bara att skruva på toppen så gelén kommer fram och pensla på, man får oljan precis där man vill ha den! =)


Jag skulle bli överlyckligt om någon kom på en påfyllningsbar sådan penna!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar