fredag 27 april 2012

Pressevent med Oriflame och LivingGreen

I tisdags var jag i stockholm på mitt första pressevent som skönhetsbloggare!

 det känns väldigt roligt att min lilla blogg har hittats för hur många skönhetsbloggar finns det inte?! Tack till DIG, utan läsare vore inte min blogg så mycket..!

Oriflame och Sveriges största gröna livsstilsmagasin LivingGreen (Gå in och bli Medlem helt gratis så får du en dos grönt i ditt liv på ett enkelt sätt!) hade anordnat eventet på Oriflames cocept store, som är den enda Oriflamebutiken i världen.

Alla fantastiskt fina bilder är tagna av LivingGreens fotograf Cicci Feinstein, hon lyckades göra alla SÅ snygga på bild! 

livinggreen_oriflame_bloggmingel_fotociccifeinstein_001

Johanna från Oriflame (älskade hennes skor!) och Edit som grundade LivingGreen.se

livinggreen_oriflame_bloggmingel_fotociccifeinstein_002
livinggreen_oriflame_bloggmingel_fotociccifeinstein_003

Blueberry bjöd på smoothies och wraps fyllda med nyttigheter!


livinggreen_oriflame_bloggmingel_fotociccifeinstein_008


Jag träffade Purity - Sanna (Läs gärna hennes inlägg om eventet!) för första gången!=)

livinggreen_oriflame_bloggmingel_fotociccifeinstein_009

"Huvudpersonen" under kvällen var nylanserade Oriflame ecobeauty foundation som är den enda foundationen i världen som är certifierad av 4 olika orga:, fairtrade, FSC, vegan och ecocert.


livinggreen_oriflame_bloggmingel_fotociccifeinstein_051

Alla fick en passande foundationsfärg utprovad av Oriflames make up artister.


En trevlig kväll! 



1 kommentar:

  1. Jäklar vad avundsjuk jag blir. Du måste berätta hur ögonkrämen är...
    Kram c

    SvaraRadera