lördag 16 juni 2012

Jag är med i Normaderms testpanel!

I torsdags tror jag det var anmälde jag mig till Vichy:s testpanel på facebook, man kunde få möjlighet att testa dagkrämen Vichy Normaderm Global anti-imperfection hydrating care. Paketet kom redan igår, snabba puckar!=)

Det jag fick med var:
- infohäfte om produkten och att man ska gå in på fb och lämna betyg sedan
- dagkrämen på 50 ml (rek. pris 175 kr)
- 3 rengöringstesters på Normaderm deep cleansing purifying gel á 5 ml

Krämen ska jobba med 6 tecken som oren hud kan ha:
- finnar
- förstorade porer
- blank hud
- rodnad
- märken
- ojämn hudton

det ska bli spännande att testa! Har du testat Vichy Normaderm eller hör något om produkterna?




Vichy, Normaderm, Hudvård, hudvårdsprodukter, testpanel
Sakerna jag fick hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar