onsdag 19 december 2012

15 anledningar att älska dig!


Jag har skrivit rätt mycket om gellack tidigare bla. här och här.

Här kommer 15 anledningar till att jag älskar gellack!

- passar alla, både nagelnördar som jag och även de som inte alls gillar att syssla med naglar (vill lägga så lite tid som möjligt) men ändå vill se välvårdade ut.
- skyddar naglarna
- gör så att naglarna växer (dvs. går inte av osv)
- förhindrar att naglarna skivas (pga skyddet)
- förhindrar att naglarna bryts av (pga skyddet)
- skyddar naglarna mot att bli missfärgade av nagellack (en teori jag har iaf..)
- sitter 2-3 veckor utan problem
- finns i många färger (depend 24, orly 9 osv..finns även på ebay)
- man kan ha en det som en genomskinlig förstärkning
- lätt och smidigt att applicera
- lätt att ta bort (trillar nästan av själv om man kör folietrickt med aceton i 10 min)
- när du är klar är det helt torrt, helt sjuk känsla att du kan gå direkt och diska efter manikyren
- gellack har en outtanding glans..som sitter kvar
- du kan måla över ditt gellack med vanligt nagellack..
- du kan ta bort ditt vanliga nagellack med remover utan att skada gellacket..

Märks det att jag gillar!? 
Jag vill påpeka att jag inte fått nåt av depend eller Orly (även om jag borde få stora pengar av dom så mkt reklam som jag gör..;)), jag har köpt alla mina produkter själv och detta är mina egna åsikter!







naglar, nails, gellack, gel polish, depend gellack, orly smart gels
Dagens nya gellackmanikyr med depend nr 136

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar