tisdag 28 september 2010

Dagens nagellacksinköp nr 2!

Depend har fortfarande ta 3 betala för 2 på sina minilack, så jag slog till på 6 stycken till! :) Gäller att passa på 50 kr för 3 lack tycker jag är ett sånt bra pris!



Färgerna jag valde (från höger till vänster) var 210 ljust gult, 58 ljust lila med glitter i, 104 gråsvart med glitter i, 193 rosalila, 208 brunt och 182 all round lack.

Det gråsvarta med glitter i tror jag blir ett perfekt festlack att ha i vinter! All round lacket funkar som både baslack, stärkare och överlack, praktiskt!



Jag köpte även ett "super shine kit" från depend som jag länge kollat på. Det innehåller en polerare i 2 steg och ett överlack. Jag såg på Åhléns att bara poleringsklossen kostade 59 kr, och detta sätt kostade 70 kr, så överlacket var nästan gratis. När jag testat poleringsklossen återkommer jag med recenssion!

Visste du att man kan använda en polerare för att massera in nageloljan i nageln? Och att man även kan polera ovanpå nagellack för att öka glansen? Båda sakerna funkar faktiskt!



Jag investerade även i en nagelstärkare, Mavala Scientifique. Man penslar på den på mitten av nageltippen i-2 gånger per vecka och ska då få starka fina naglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar