söndag 19 september 2010

Dagens nagellacksinköp!

Jus nu kan man på Kicks köpa 3 st av depends mininagellack och betala för 2! Jag passade på och köpte 9 (!) stycken lack, se foto nedan! Minilack är smart, dom är lätta att ta med sig, och hinner inte torka så flaskorna är små...ordinarie pris på 25kr/st är också juste!

Nåt jag tycker är jättebra är att dom har lanserat sina nagelvårdsprodukter i samma miniflaskor! Bra om man vill testa på nagelvård hemma, och jag rekommenderar dig verkligen att testa, naglarna blir fantistkst fina när dom får lite omsorg!:)

Färgerna jag köpte heter: 199 ljus grönt, 159 ganska ljust lila, 54 grönt, 42 cremefärgat, 195 blått, 9 persika, 39 svart, 45 guldglitter och 47 silverglitter!

Färgen jag har på naglarna är ljust grönt, fastän det ser vitt ut på bilden, riktigt fräsch diskret färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar