onsdag 3 november 2010

Nail drops från Camilla of sweden

Jag har länge tittat på nail drops nagelolja från Camilla of Sweden, mest pga ekonomiska skäl. De som är unikt för nail drops är att denna olja innehåller så små molekyler att den kan tränga igenom både konstmaterial (tex. om man har akryl,gelé eller fibrer) och nagellack! Den innehåller bara naturliga ämnen som är vegetabiliska och man kan köpa till stora refilförpackningar, ett riktigt bra miljöval alltså! Nagelolja kostar en hel del och kommer i små förpackningar. Jag har tidigare haft scratch nail food nagelolja, 10 ml för 180 kr, den är väldigt bra och luktar gott!

Nail drops från Camilla of Sweden (fantasisk fint namn!;)) finns i 100 ml (!) för 350 kr. Man kan även köpa 5 ml för 85 kr eller 10 ml för 110 kr.

Då jag har en nail food flaska som rymmer 10 ml med pipett, i liknande design som nail drops flaskorna bestämde jag mig för att bara köpa en stor 100 ml flaska, den kommer nog räcka ett bra tag fastän jag oljar naglarna 2gånger/dag!=)




Nail Drops 10ml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar