torsdag 4 november 2010

Orly -out of this world

Idag kom mina 2 orlylack!

Jag tog bort min förstärkning med silkesfibrer och gelé igår som jag har haft sen i lördags. Det började släppa i kanterna och jag tror det beror mkt på silkesfibrerna. Så idag testade jag att bara pensla på 2 lager gelé och det känns bättre. Vi ska se hur det håller! Naglarna känns betydligt mkt starkare och tjockare fastän jag inte har svaga/mjuka naglar i vanliga fall heller.

Jag använde gelé och aktivteringsprayen och tog 2 lager iställlet för de rekommenderade 3.



Sedan målade jag naglarna med Orlys Out of this world, en djup lila färg med massor med glitter i, det har en väldigt snygg lyster! Jag är inte riktigt van vid tunn formula, men man kan ta lite tjockare med färg utan problem och det flyter ut fint över nageln. Att Orlys lock (vad kallar man biten man håller i med penseln? Lock? handtaget?penseln?) har gummi gör att man får ett riktigt bra grepp och jag gillar att det är lite mjukt sådär, jättebra! Bara det gör att jag vill ha fler Orlylack! :P

Bilderna gör inte lacket rätt, det är snyggare! Det är så svårt att fånga med min kamera, jag "behöver" nog en systemkamera! Visst är tändsticksasken jag håller i söt? 3 för 10 på Rusta! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar