måndag 2 maj 2011

Inbakad fläta!

Igår blev jag så inspirerad att göra en inbakad fläta. Jag ska erkänna att jag aldrig har förstått mig på hur man gör en sådan, och heller inte försökt..jag har bara sett hur otroligt fint det är på andra!

År 2011 om man inte vet någonting så googlar man det eller söker på youtube..jag tittade på några klipp och försökte sedan själv..fläta nr 1 som jag haft idag blev inte så bra, kanske för att mitt hår var blött när jag flätade?

Hur som helst så testade jag igen här ikväll och nu blev det bättre! Kom ihåg att det är andra gången jag gör en inbakad fläta någonsin! =)

Flätat hår är gulligt, men samtidigt strikt, kvinnligt och elegant! Jag gillar att mixa olika stilar, t ex. en söt frisyr med en kratigare ögonmake up eller så!



2 kommentarer:

  1. Måste försöka själv att göra det. Åhh är så dålig på att fixa mitt hår. Blev väldigt fint på dig!
    Kram christel

    SvaraRadera
  2. Hej, ja det finns bra videos på youtube, sen är det bara o öva! Vore kul att ses nån dag! kram/C

    SvaraRadera