tisdag 3 maj 2011

Syoss moisture care shampoo och balsam

När jag klippte håret den 1 februari (tänk att jag minns!) så sa min frisör att mitt hår var lite torrt. Jag började då göra inpackningar vid varje hårtvätt (det slutade jag med efter någon vecka) och köpte nytt shampo och balsam för att boosta håret.



Valet föll på Syoss moisture care shampoo och balsam och jag har använt dessa sedan dess. Shampot gillar jag verkligen, redan första gången märkte jag hur det verkligen känns som att det återfuktar håret, man får känslan av att man skulle kunna hoppa över balsam faktiskt! Detta har jag inte upplevt förrut, men iofs så brukar jag inte använda shampoo för torrt hår heller..

Balsamet är ungefär som ett vanligt balsam och gör inte så mycket till eller från tycker jag så mest pluspoäng till Syoss moiture care shampoo! =)

Har du testat Syoss? Jag funderar på att testa tresemme nästa gång..har du någon erfarenhet av det märket? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar