torsdag 19 maj 2011

Ögonfrans -och brynfärgning före och efter

Jag fick en återbudstid idag och fick färga mina fransar på frisörskolan på Fyrisksolan i Uppsala (låg förrut på Linnéskolan).

 Jag älskar att jag kan färga både fransar och bryn för 75 kr! (annars är 250 kr billigt..)

Jag tycker det blir störst skillnad på mina ögonbryn som blir mer markerade. Man ska inte underskatta välformade, markerade ögonbryn, det ger en viktig inramning till ansiktet!

Fransarna blir det inte lika stor skillnad på, men man ser att dom ser längre ut, och det ser nästan ut som om jag har lite eyeliner, ögonen blir helt enkelt mer markerade. Perfekt nu inför i sommar när man badar och solar och inte vill ha smink jämt!

Förebilder, självklart helt osminkad!




och efterbilder, fortfarande osminkad, som synes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar