torsdag 29 september 2011

Braun satin hair brush - pressutskick

Denna produkt är ett pressutskick!




Braun satin hair brush


Braun har nyligen lanserat en hårborste med batteri. Trycker man på knappen så ska joner strömma ut som gör håret mindre statiskt och blankt. Borsten ska ge samma resultat som ett balsam. Den ska även vara skonsam mot håret och man ska behöva ta i 4 gånger mindre när man borstar jämfört med en vanlig borste.

Denna stod jag och tittade på i helgen och var riktigt nära att köpa, det känns smidigt att kunna få fint hår utan att behöva använda värmeverktyg som sliter på håret. Jag är även lite av en tekniknörd och gillar nya innovativa idéer.

Jag visste redan då att ett pressutskick rörande hårvård var på väg till mig, men döm om min förvåning när jag öppnade paketet och det var en sådan som jag stått och tittat på! Vilken fullträff av PR-firman som kontaktade mig!

Lucy Liu (från Charlie´s angels) är ambassadör för Braun satin hair 7-serien och säger enligt pressutskicket:

"Jag klarar mig inte utan borsten – den är mitt nya skönhets-måste och den ligger alltid i min handväska så att jag kan försäkra mig om att jag alltid har glansigt och lent hår utan frissighet!”. 


Förra vintern känns långt borta och jag minns faktiskt inte om jag hade problem med statiskt hår när mössan åker av och på, men jag gissar att man inte var som snyggast i håret, så denna blir perfekt att hårdtesta under vintern. Redan nu kan jag säga att den känns skönt att använda och jag gillar att man kan ta bort borstdelen för rengöring.






Mer info finns på: http://braun.com/se/hair-care/satin-hair/satin-hair-brush.html 


Låter detta intressant?!


Denna produkt är ett pressutskick!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar