lördag 24 september 2011

Cuccio nail whitening paste

Jag har tidigare använt Mavala lightening scrub mask for nails and cuticles, men jag måste säga att jag gillar Cuccio nail whitening paste mer. Den är köpt på Åhléns city i Stockholm efter att jag spanat in den länge på Scratch nails webshop. 


Det är alltså som en kräm som man applicerar på blöta naglar och sedan skrubbar runt med en nagelborste i 20-30 sekunder. Den ska både rengöra nageln och ta bort/förebygga missfärgningar. Jag lider inte av så missfärgade naglar, men det märks ändå att jag har haft målade naglar varje dag i över ett år nu! När jag använder Cuccio märker jag att dom blir vitare efter varje användning och naglarna känns väldigt lena och rena efter användning. Jag gillar också att det är en stor tub. 



2 kommentarer:

  1. Ja, det är en fiffig produkt som man inte vill vara utan när man har börjat använda den!

    SvaraRadera