lördag 17 september 2011

Minxnaglar hemma?

Jag har tidigare bara sett "minxnaglar för hemmabruk" på internet, nämligen Nail rocks. Det ska vara som en folie som man värmer med hårfön och då fäster på nageln. Folien ska skydda nageln och bibehålla fukten i nageln, så det är inte bara snyggt utan även skyddande!

Minxnaglar finns att göra på salong och självklart håller det säkert bäst om man får dom gjorda professionellt, men det finns nu för hemmabruk.

Parfymeri L i Uppsala har nail rocks som man värmer på, jag blev så glad när jag såg det! När jag sedan kom in på Åhléns såg jag att Viva la Diva har nån slags nagelfolie som man inte värmer på utan som bara har typ klister på baksidan. Priset var detsamma så jag valde att börja med att testa Viva la Divas då dom verkar enklare att använda! Jag hoppas på ett fint och hållbart resultat och återkommer med recension och visning av resultatet!

Man syns i Minxnaglar! Är inte mönstrena coola?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar