måndag 30 januari 2012

Christian Diors abricot cream

Förra veckan sprang jag runt hela Uppsala city i jakt på en riktigt vaxig kräm att ha på mina nagelband efter min nagelolja. Alla jag pratade med var totalt ovetandes och hade ingen aning på nåt bra förslag..men alla rekommenderade Christian Diors abricot cream som en bra nagelbandskräm.

När jag jobbade på Eckerö Linjen i somras stod jag ofta och smörjde in nagelbanden med just denna och gillade de, för det var så torrt ombord p.g.a all luftkonditionering, så även om det var mitt i sommaren så behövdes det!

På Kicks, Åhléns osv. kostar denna lilla burk 10 g /255 kr. Lite smärtsamt..dock var jag på birkkryssning till Åland i helgen, på taxfreen kostade den 178 kr så nu är den min!





Jag har bara hunnit ha på den typ 2 gånger, men den är riktigt skön! Inte för fet, men liksom lite seg så man kan massera nagelbanden med den en stund innan den sjunker in, och det känns faktiskt som att den gör nytta...närmare recension kommer väl om ett tag om Du vill?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar