fredag 20 januari 2012

Trind nagelbalsam

Jag har ju skrivit om trind nagelbalsam förrut och nu gör jag det igen!

Denna produkt återfuktar nageln, man penslar på den, låter den sjunka in i 2 minuter och masserar sedan in överskottet. Jag gillar att kunna återfukta mina naglar precis innan jag målar dom, och trind skriver att detta går bra eftersom nagelbalsamet inte innehåller olja. (nu uppmanar ju scratch till att just ha på olja innan man målar, och kan man göra så med scratch så funkar det nog med alla oljor tror jag..)

Lukten är fräsch och jag upplever en svalkande känsla, hur man nu kan känna något med naglarna..:P



Loodie skrev en mycket bra recension om denna produkt, så klicka er gärna in till henne och läs mer om ingredienserna, och se före och efter bilderna, hennes naglar ser verkligen återfuktade ut efter applicering! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar