söndag 29 januari 2012

Marilou bio handkräm

Handkrämen har en speciellt lukt. Duschkrämen och ansiktsrengöringen luktar också ganska mycket, men jag tycker ändå det är en ganska god doft som jag upplever som naturlig. Handkrämens doft vet jag inte riktigt vad jag tycker om, den är dock inte lika stark.



Handkrämen känns mjuk och skön men går ändå in snabbt i huden, den är också skapligt dryg, man kan ta mindre för att den ska gå in snabbt eller ta lite mer när man ska sova. Jag har även provat att smörja nagelbanden med den efter min nagelolja och jag upplever att den lite grann kapslar in fukten, lite som vax.

Fortfarande opraktiskt skuvlock, ändå känner jag att det är mer okej på en handkräm än på en ansiktsrengöring, men korken blir lite han eftersom man är lite kladdig när man ska skruva på den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar