onsdag 4 januari 2012

Luster 1 hour light whitening system

Jag var med i the smile shops jultävling på facebook och jag vann! (okej, vi var bara 10 st som var med och tävlade men ändå roligt!)

Det bästa var att man själv fick välja vad man skulle vinna, och jag valde Luster 1 hour light whitening system!

Här kväll har jag testat produkten som ska bleka tänderna upp till 6 nyanser på bara en timme!

Man sköljer med munsköljen, penslar på gel och håller sedan lampan mot tänderna i 2 minuter. Detta upprepas i en timme/tills man är nöjd.

Jag tycker det är svårt att se resultatet på mina bilder..vad tycker ni, syns det nån skillnad!?

Jag har ju blekt tänderna tidigare med andra produkter, det påverkar säkert att jag inte ser så stor skillnad..men snabbt ändå på bara en timme!



Förebilderna är till vänster och motsvarande efterbild till höger..Klicka gärna upp bilderna så att ni ser bättre..(även den osminkade sanningen, på gott o ont..)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar