tisdag 2 oktober 2012

Bananas på depend gellack?

Som ni kanske minns har jag länge varit entusiastisk över gellack för hemmabruk!

Jag har redan ledlampa, Orlys rengöring och Orly base+top så jag har redan idag en genomskinlig förstärkning på naglarna.

Jag har varit lite sugen på att testa med någon färg, men Orly har bara 9 olika färger (tror jag det är) och dom kostar 179 kr för ca 3 ml.

Så min lycka är stor nu när Depend släpper sina gellack, jag kan inte tänka mig att det skulle vara nåt problem att blanda märken, bara det är samma härdningstider.

Depends lack kommer kosta ca 79 kr för 5 ml och kommer i 24 (!) färger som ser riktigt fina ut! allt ifrån ljusa sheerlack till glitter och maffiga rosa/röda/lila/blå lack!

Även deras s.k "obligatoriska" startkit är ju billigare än Orlys, tacka mig vet jag konkurrens!

Är du sugen på att testa depends? Vad tycker du om färgerna?

Bilden är lånad från Depends hemsida!



naglar, nails, gellack, depend gellack
Depends 24 gellackfärger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar