lördag 13 oktober 2012

Inköpen klara!

Zoya remove plus ska vara en väldigt bra remover. Jag har läst om den hos Loodie och hon förslår att man kan blanda sin egen. Jag har ju använt Depends gröna remover ett tag nu och mina naglar verkar må bra och den känns skonsam, men den är inte effektiv, och glitterlack är ett big no no.

Zoya remove plus ska betså av aceton, glycerin, vatten, färgämne och luktämne.

Så jag skickade iväg min pappa (som var väldigt snäll) att köpa 1 liter (!) aceton för 39 kr på biltema och jag gick till apoteket och köpte 300 ml glycerol (samma sak som glycerin) för 59 kr.

Så jag ska snart blanda till över 1 liter remove plus för 100 kr!

Jag hoppas på ett bra resultat! Har du provat Znagloya remove plus? eller har du hört något om den?




naglar, nails, nail care, nagelvård, faux zoya remover plus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar