fredag 23 november 2012

Skaffat nödvändigheter

Idag har jag varit och införskaffat lite nödvändigheter...





hår, hårvårdsprodukter, hail, hair care


2 st Coop X-tras balsam för 9,90 kr/st, dessa passar bra som tvättbalsam til balsammetoden då dom är rätt tunna. Mitt torrshampo är slut, och eftersom jag tvättar håret 1-2 gånger/vecka så kan lite sånt behövas i luggen ibland! 28,90 kr på Willys för barnängens, ska bi kul att testa!
Hårkonstnärerna (Gamla Olssons) hade Lanzaprodukter för 49 kr, jg investerade i en ny hårinpackning med protein i, vi får se vad mitt hår tycker om det!

hårklämmor,

 En liten större klämma att typ fästa en svinrygg med från Kicks för 29 kr och 4 mellanstora hårklämmor från Kvatum för 19.90 kr.

depend gellack, depend ögonfransfärg


Lite saker jag främst köper till min mamma, fast jag nog också ska prova;)
 Frans och brynfärg från depend (billigt på Kvantum!) 85 kr och ett rosa gellack, nr 87 för 79 kr. Mamma tyckte nr 136 såg lite för mesigt ut.

Jag har/ska också köpa "roliga" saker denna månad som linser, P-piller, Levaxin och toppa håret..Jippie va kul! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar