söndag 4 november 2012

Nail art sunday: Grönt med svart art liner


Denna vecka är det fritt tema på LeLacks nail art sunday.

 Jag har 3 lager av paris memories gröna i botten och har sedan använt depends svarta art liner. Jag började med att göra ett streck lite på sidan av nageln. Sen kom jag på att jag kunde göra 2 snedställda streck..kanske lite lika denna nail art

det här är en nail art på min nivå, och därför tycker jag det blev rätt fint! =)

 Kanske lite Japaninspirerat med god vilja!?





naglar, nails, nagellack, nail polish, nail art, paris memories

naglar, nails, nagellack, nail polish, nail art


2 kommentarer:

  1. Absolut lite japan-känsla på det. Svart accent ovanpå grönt är dessutom rysligt snygg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lela! =) Kanske nåt land kan va tema ganska brett ju..;)

      Radera