söndag 25 november 2012

Make up brush haul: del 9


Om jag ska sammanfatta de sista borstarna från min make up brush haul..!

ett Ögonset från ecotools i syntetborst med handtag av bambu som jag gav 7,22$ för på iherb.com. Om du anger "LGP348" så får du 10$ rabatt vid beställning över 40$ eller 5 $ rabatt vid beställningar under 40$.


Den längst till vänster är lite större och bra för att applicera basskugga från franskant till ögonbryn. Den är även bra att sudda med.

Den andra från vänster är bra för att makera globlinjen med.

Den tredje använder jag till att applicera highlighterskugga med under ögonbrynet.

Den fjärde penseln har jag inte använt så mycket, kan gissa att det är bra att applicera skugga under ögat med? (som är en av höstens stora trender, och som är bra för djupt liggande ögon)

Den femte har jag inte använt, men man kanske kan sudda en ögonpenna med den?



Borstarna kommer i ett fodral med spegel i.

Alla 5 borstar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar