söndag 18 november 2012

Uppdatering gellack och nr 31


Jag gellackade min franska manikyr den 31 oktober, igår när jag höll på att plantera om sticklingar så chippade ena ringfingret rätt mycket.

 Annars är dom i stort sett perfekta i tipparna men med en tydlig utväxt (som iofs inte syns med lack över) efter 19 dagar alltså, så dom 3 veckornas lovade hållbarhet känns inte orimlig! =)




depend, depend gellack, gel polish, orly, orly smart gels
Fransk gellackning efter 19 dagar.

Jag gjorde alltså om min gellackning här ikväll och valde att bara använda den vita nr 31, som jag tidigare hade på tipparna,på hela naglarna. Helvitt är väl ingen favorit hos mig, men jag tänker att det kan vara en bra färg som får andra nagellack att "poppa" mer och nu har jag iaf testat!

Som ni kanske ser så har jag filat ner mina naglar rätt mycket, dom växte till sig ordentligt på 3 veckor, och ingen nagel har (tack och lov, så tacksam, jag drömmer mardrömmar om att mina naglar går av!!) gått av eller så under gellackets tid! =)

Som ni märker så älskar jag gellack, det sitter bra (t.o.m på min mamma!!) och det skyddar naglarna så att dom kan må bra och växa sig långa! Det är en viss inlärningskurva, men jag rekommenderar alla at testa! =)
depend, depend gellack, orly, orly smart gels, förstärkning, naglar
Gellack vita Depend nr 31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar