lördag 1 oktober 2011

Go pink!

Idag är det 1 oktober, och oktober är som alla vet ROSA.

Jag har i många år varit engagerad i rosa bandet-kampanjen och vill jämt bidra med det jag kan. Jag tycker att som tjej behöver man stödja kampanjen eftersom risken att man själv drabbas tyvärr är ganska stor. Och alla killar behöver bidra för att de ofta gillar bröst, och därför borde vilja att fler tjejer får behålla sina!

Självklart finns det många andra cancerformer som inte ska glömmas bort, alla är lika hemska.

Att shoppa och konsumera kan man ha åsiker om, men när man samtidigt gör en god gärning säger jag go for it! Jag kommer skriva mer om rosa (skönhets)produkter och i mitt arbete som hudvårdskonsult kommer jag också jobba aktivt för att samla in pengar, precis som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar