tisdag 4 oktober 2011

Lypsyl hand cream silky & soft

Jag hade ingen aning om att Lypsyl börjat göra handkrämer!

Det finns denna rosa som heter silky & soft och som deltar i rosa bandet kampanjen (tror dom skänker typ 2 kr per såld handkräm) och en blå som ska vara mer anpassad för riktigt torra händer/för natten. Dom kostar 35 kr och jag hittade min på Åhléns.

Jag upplever att jag blir väldigt mjuk och faktiskt "silkig" om händerna och krämen går snabbt in så den är bra att använda på dagen. Även priset är trevligt, så den är ett bra budgetalternativ..och jag måste erkänna att jag är svag för den rosa färgen! =)


2 kommentarer:

  1. Haha, jag är även svag för rosa! Får väl titta till den när jag är ute och handlar någon gång =)

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det! Finns många fina rosa prdukter..;)

    SvaraRadera